Jom Order

Wednesday, March 30, 2011

Cuti2 Keluarga Ke Kuala Terengganu Edisi : Masjid Kristal

Pada 21 Mac 2011 kami sekeluarga bertolak ker Kuala Terengganu.Tujuannya pada mulanya adalah untuk menghadiri Majlis Tamat Latihan Bomba Di Wakaf Tapai Terengganu.Oleh kerana dah sampai Terengganu kami sekeluarga memutuskan untuk bercuti selama 3 hari di sana dengan berpandukan alat GPS dan sedikit maklumat dari rakan-rakan seperti bro Yusmadi , Moorsyidee , Lim Tat , Zaki dan beberapa rakan lain aku gagahkan diri bermula awal pagi 1.30pagi isnin yang memulakan perjalanan dari Melaka.

Perjalanan yang mengambil masa diantara 6 -7 jam itu aku redah dalam keadaan kabus dan gelap akhirnya sampai di Kuala Terengganu jam 10.30 pagi.Alhamduliillah semuanya selamat sampai. dan memang penat betul memandu.Sebenarnya inilah dalam sejarah hidup aku ...yang aku memandu selama hampir 7 jam sehari.Memang penat tetapi puas berada di Kuala Terengganu yang mana dalam kepala hotak aku dah terbayang nasi Kerabu dan NASI DAGANG...

Episod kali nie aku akan bawa serba sedikit gambar2 di Masjid Kristal.



 Macam ler hansome si Gagak hitam  nie...hehehehhe...ehhh aku ler tu....


Bersama Girlfrends dunia dan akhirat...


senyum nampak



Anak2 aku yang sungguh happy....Dah lama tak pergi bercuti....Lepas nie nak ker Cameroon Pulak



Cantiknya...



Anak dara ku paling sibuk menjaga adik...nie kira upah  ler...heheheheh

Memang cantik Masjid Kristal nie.Semoga orang Ghanu memilihara masjid Indah dengan sempurna.

No comments:

Post a Comment

Klik Foto