Jom Order

Thursday, March 31, 2011

Cuti2 Keluarga Ke Kuala Terengganu Edisi : Taman Tamadun Islam

Taman Tamadun Islam.





 Gaya jejaka paling hensome abad ini kat Kuala Terengganu....Mesti sahabat aku Lim Tat rasa panas....wakakakakakaka














4 Aksi yang berbeza.....Cemburu ler tu...hehehehehhe






 Oppppstttt.....cewah...si kecik aku nie






  Macam nie punyer reka bentuk pun ada kan....






Sekian saja pic2 dari Taman Tamadun Islam di Kuala Terengganu.Masa saya ke sana pelawat tak ramai...Adalah 3 orang kot...heheheeh...mungkin sebab hari bekerja.Cuma yang saya hairan byk monomen2 yang dah usang padahal baru setahun dua aje operasi.yang lain semua best.So jangan lupa kalau ke Kuala Terengganu singgah ler ke Taman Tamadun.....

saya bagi 7/10 bintang

No comments:

Post a Comment

Klik Foto