Jom Order

Wednesday, April 13, 2011

Majlis Perkahwinan Adik Bongsu

Salam semua yang berkunjung ke Blog Inspirasi nie.Dah lama rasanya tak menulis.Sebabnya saya sedang sibuk membuat persiapan untuk majlis perkahwinan adik bongsu saya.Maklumlah inilah kali pertama saya handle majlis cam nie setelah ketiadaan Arwah Ayah saya.Sampaikan kadang2 tak termampu nak tolong mak dan adik2 buat kerja nie.Saya hanya mampu lakukan mana yang termampu.

Jadi kepada semua pembaca Inspirasi ini saya sebagai wakil dari Ibu saya menjemput rakan2 semua ke majlis perkahwinan adik bongsu saya seperti yang tercatat di bawah.Walaupun saya seorang fotografer perkahwinan tetapi untuk majlis perkahwinan adik saya nie saya telah serahkan kepada orang lain untuk tugasan tersebut.Mana sempat nak jadi photog untuk majlis perkahwinan keluarga sendiri.Tetapi saya akan curi2 ler ambik...heheheheh...tunggukan pic2 tersebut tak lama lagi.



Kalau sapa2 sudi datang tak tahu jalan, boleh hubungi no.Talifon tersebut

Man 017-6704829
Ida 017-2277748
Zaki  012-9123766

Kalau sesat...cari Balai Polis yer...hehehehehehhe

No comments:

Post a Comment

Klik Foto