Jom Order

Tuesday, April 5, 2011

Outing Bersama Sahabat

Seronok jugak bila shot outdoor nie....Memang minat aku kalau buat outdoor nie.Terima kasih ler kepada abg Karim yang sponser segala-galanya termasuk Nasi Briani.....Memang best !

Bergambar kenangan:
Dalam gambar : Start dari Baju Putih
Abg Karim , Umi Rafidah , Shamsul Suib , Razak Muhaidin , AB Yus ,
Kamal , Ringgo , Aipot ,dan depan sekali adalah aku....
( Nama kat atas tu semua aku main tibai aje...wakakakak)



Terlupa Pulak nak tulis sapa yang tukang ambik gambo nie: Abg Saidin Jusoh...Sekali petik aje beb terus jadi...Aku tengah pakat2 nak minta ilmu buat StockPhoto.

 Biasalah Krew...tengah sibuk setting apa yang patut walaupun tak patut aku yang buat...Saja buat sibuk apatah lagi abg tu tengok sibuk buat rakaman Majalah 3





Inilah kisahnya apa yang berlaku pada hari ahad lepas.Sempat juga kami buat pengambaran Hantu Kak Limah Return....aku di paksa pergi ke lokasi oleh Bro Yus...dia main ugut siottttt...


No comments:

Post a Comment

Klik Foto